ilk Birchbox'ım..

postayla gelen güzellik kutularına dair ilk metinsel etkileşimimi geçen ayki bir post'umda anlatmıştım. ilgili yazıda dikkatimi çeken siteyle -Birchbox- hemen üyelik anlaşmamı başlattım ve Aralık 2012 itibariyle resimlerde görüldüğü üzere ilk kutum elime ulaştı. evet neredeyse 2. elime geçecekken ben daha 1.'yi yazıyorum biliyorum ama yapcak bişi yok:/ kahrolası motivasyon.
ilk kutu, hali hazırda bir Christmas ve yeni yıl konseptli olarak azıcık ama sadece azıcık, çok değil; şeker ışıltılı mini bir box olarak geldi. 
  1. Öncelikle belirteyim, site sadece ABD, Kanada ve (nedendir bilinmez) Kanarya Adaları'na dağıtım yapıyor. bu ilk handikapı.. 
  2. ikincisi ise üyelik için verdiğiniz kartın illa ki buralarda kayıtlı bir kart ve adres bağlantılı olması gerekiyor..
  3. üçüncüsü; Batı Amerika'ya (NY merkezli olması nedeniyle) 10 günü bulan bir gecikmeyle ulaşıyor. 
  4. paketler, tahminin aksine; ayın ilk günlerinde değil, son günlerine doğru eve ulaşıyor.
  5. düşündüğünüzden de küççük bir kutu da ve bayağı minik sample'lar halinde ürünler..

ama yine de sonuç da kargosuz olarak 10 dolara her ay evinize sevimli ve sevindirmelik bişicikler geliyor :)
kutular, ürünler gibi ekolojik. o yüzden atmaya kıyılmıyor, bir şekilde değirlendirilir mantığıyla mutlaka keep edilmelik olarak ele alınıyor:)
ilk Birchbox'ımla bu karedeki gibi tanıştım: gayet cici ve neat bir şekilde paketlenmiş ve yerleştirilmiş ürünlerimden ilki bir şampuandı (ismi Lumiere d'hiver. pek bi havalı:)): evet hemen itiraf ediyorum; kokusu inanılmaz güzel, saçlarımı şekle sokmam kolaylaşıyor ve salık da olsa saçım (tam klasik ifadeyle) daha bir hacimli oluyor. ama gerçekten öyle. daha bir ışıltılı ve düzleşmiş gibi oluyor (gibi geldi, en azından bana).
ikinci sample'ım; mini boy kartondan bir törpüydü (Tweezerman). ee bunda pek bir şey yok tabii. pembe olduğu için sevdim ve mini boy olmasından ötürü tam çantaya atmalık bir çerezlik oldu benim için.
çantaya atmalık iki çerezlik daha geldi. bunlarden biri Juicy Couture'un parfüm sample'ı, diğeri de göz çevresine aydınlık ve ışıltı veren far gibi bir kozmetik ürünü, markası The Balm.. (böyle bir ürünün tam ismini bilen varsa söylesin zira hiçbir fikrim yok:( sorry guys..). Juicy'i oldu molası severim, far gibi ürünün (balm diyorlarmış!) paketi ise çok afili geldi bana.
son iki sample ise benlik çıkmadı. zira biri Renttherunway.com adlı, ünlü marka giysileri kiralama sitene dair 50 dolarlık bir indirim kartı, diğeri de 29 diye bir markanın birer damlalık (hem de gerçekten kelimenin tam anlamıyla birer tamlalık gece-gündüz-makyaj kremleri deneme kartonuydu! kremleri henüz denemedim. deneyince ek yapıcam ;) indirim kartını ise belki hediye ederim blog'dan. isteyen varsa haber etsin pls;)
sonuç nedir derseniz; fena çıkmadı bu kutu. darısı diğerlerinin başına. 
bir de unutmadan, sitesine bir göz atın derim. hem erkeklere özel kutuları, hem de tek satılan ürünleri var. zira kutuda olanların asıllarını siteden alabiliyorsunuz.
bir de o ay herkese aynı ürünler gelmiyor. kutular ship edilince kısa bir video email'lanıyor. çok cici. kurucu kızlar var, tüm ayın sample'larını anlatıyorlar, gösteriyorlar. size onlardan random olarak ne denk gelirse artık :) bu açıdan bile video'yu izlemek, 'ay bana bu gelsin' şeklinde kız geyiği yapıp heyecanlanmak çok şeker.:) ne de olsa hayat küçük şeylerden sevinmeyi gerektiriyor...

Comments

Popular Posts