Homeopatik ilk yardım çantası.. Naturo Kits..

ablam organik olayına girdikten sonra sadece yediklerimiz ve içtiklerimiz değil, ilaçlarımız da homeopatik nitelik aldı. bu bağlamda hep buldukça doğal ilaçlar almaya çalışıyor. şimdi yeğenlerim büyüdükçe ve klasik çocuk yaraları ortaya çıkmaya başladıkça yanımızda taşımalık mini bir ilk yardım çantasının ihtiyacı belirdi. tek tek ürünleri bulalım diye içerik araştırmasına çıktığımızda 'acaba doğal ilaçlarda olma bir ilk yardım çantası var mıdır ki, kesin amerikalılar onu da düşünmüştür' dedik ve ilk search'te boom.. ama anlaşılan tek bir marka düşünmüş, zira pazarda (kendi sitelerinin stoklarında bile tükenmiş olan) küçük ölçekli bir tane şirketle karşılaştık: Naturo Kits... neyseki amazon'da bulduk ve aldık hemen.. 75 dolar gibi biraz abarık bir ücreti var ancak içindekileri tek tek bulup almaktan daha ekonomik. pek tabii ki klasik ilk yardım gerekleri yok içinde (yara bandı, gazlı bez gibi). onları ekstradan bulundurmak gerekiyor. ancak başlangıç için çok faydalı ürünler var içinde..
minik çantası pek bir düzenli kendi içinde; önde sıvı ilaçlar, arka mini cepte de dil altı hap şişeleri..



ilaçların neye yaradığına dair çok açıklayıcı bir klavuz da mevcut. nolur nolmaz diye paylaşmak istedim:


bizim ekstradan aldığımız ürünler ise şöyle:
temizlemek için doğal tonik, her derde deva gümüş damla sıvısının hem jeli hem spreyi, yaralar için antiseptik arnika krem, kesikler ve çizikler için kalendulalı krem..

Comments

Popular Posts