Falan Filan ama çoook keyfli...

Yaz geldi, şöyle keyifli, gülerek eğlenerek okuyabileceğim bir kitap yok mu kardeşim?!.. şöyle balkonda ayaklarımı uzatayım..arka arkaya kahvemi, ev yapımı limonatamı içeyim.. hafif hafif meltem essin sıcağımı alsın.. ben de zevkle bir kitap okuyayım diyorsanız....doğru remzi’ye, d&r’a veya size en yakın kitapçıya ya da benim gibi online olup dr, idefix, yenisayfa, pandora artık Allah ne verdiyse kullandığınız e-kitapçıdan sipariş edip Oben Budak’ın ‘Falan Filan’ına başlıyorsunuz..  
Ben şahsen çok ama çok eğlendim.. iki örneğinde aşağıda paylaştığım benzer birçok ama birçok kahkaha dolu anektodu güle oynaya okuyup.. ayyy inanmıyorum tam böyle diye birçok yerde Oben’e hak veriyor..sizin gibi kadınların da olduğunu görüp hafif bir rahatlıyor, tek olmadığınız bilinciyle daha bir zevk alıyorsunuz.. Amaaaa sonuna geldiğinizde bir an önce devamı olmalııııı nidaları atmadan ne yazık ki edemiyor, bittiği için hayıflanıyorsunuz :(  

Comments