Jane Eyre ve gelinlikleri..

Bu ara en moda gelinlik muhabbeti, (benim de ee pek tabi dahil olduğum üzere), Bella Swan kızımızınki olsa da; nedense bende bu aralar yine yeniden hasıl olan Jane Eyre dürtü onun gelinliklerine de yakından bakılmayı bir görev bildirdi. Bahtsız gelinimiz Jane Eyre'in, neredeyse tüm kitap ve film versiyonlarını okumuş ve izlemiş biri olarak gelinlik kronolojisini şu şekilde görselleştirmem mümkün:

[yine ve yeniden kadın-erkek 20 yaş fark olayının vuku bulduğu bir olay olduğunu bilmem dipnot geçmem gerekir mi!]


1943tam.jpg1983.jpg

1996tam.jpg 2011tam.jpg
* En çok, şehsen 2011 yapımındakini beğendim. Belki de bu aralar şapkalara olan özel ilgimdendir. Bir de bu versiyonda Jane kızımızı oynayanın, In Treatment'taki Sophie olduğunu da hatırlatmak isterim ;)

Comments

  1. Ben kitabını okumustum harika bir kitaptı.Bu arada blogun cok hosuma gitti yeni kesfettim twitterda:)
    Bende bloguma beklerim
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. beğenmene çok sevindim çok teşekkürler :) ben de seninkini çok sevdim. hele bir de senin de izmirli olduğunu görmek pek mutlu etti beni:)

      Delete

Post a Comment