Eric Northman'ı özleyen ?

skarsgardnewscom7.jpg
* 'Enjoy it while it lasts'... ne tarafa çekmes bu başlığı bilemedim. tadını çıkarın kızlarrrrr demek istiyorum kalpten:)
evet hiç uzatmadan, damdan düşer gibi söylüyorum. zira size söylemekte bile 1 ay geç kaldım. efendim demem o ki, bizim canımız çiğerimiz, bölge şerifimiz Eric; hazır True Blood özlemi çekiyorken bizi kendinsiz koymadı ve Melancholia filminde ağzımıza bir parmak bal çaldı. her ne kadar hali; hafiften bi, ruhu varkenki o aşık ve yılışık Eric olsa da, onu görmek çok ama çok güzeldi.

filmden çok büyük beklentim vardı ancak ne yazık ki karşılamadı. ancak yine de oldukça farklı bir film olduğunu söylemem lazım. ancak belki de öyle derin bir alt okuması vardır ki, benim nacizane sinema bilgim ve tez yazmaktan pelte olmuş beynim onu anlamakta aciz kalmıştır, orasını bilemem. ama Eric için izlemeye değer derim, başka da bişi demem ;)
alexanderskarsgard_p-1.jpg

Comments