kendisini elbise zanneden karma bir kombin!..

İlk Vogue Türkiye'deydi, bilemedin 2.sindeydi sanırım, bu styling çalışması parçası.. bu parça, salaklığımın birebir kanıtıdır. zira bendeniz, bunu bir elbise sanıp, bildiğim tüm Koton mağazalarını vakti zamanında dolaşıp, elimde fotoğraf her bir mağaza müdürüne, 'bu elbisenizden geldi mi, lütfen gelirse haber edin emi' diye tembihlemiş bir insanım.. ama işin enteresanı, bir Allah'ın kulu Koton görevlisi de çıkıp 'hanmendi siz salaksınız, bu elbise değil, her bir parçası bizden olan karma bir kombin, gelin göstereyim' demedi!!
Canım bestfriend'im Derya'cım ise bir bakışta 'arkadaşım bu elbise değil ki, bulamaman çok normal, bak alttaki dantel fırfır bir etek, büyük ihtimal tütü tarzı bir etek; üstündeki puantiyeli, beli tunik gibi uzun bir top/t-shirt, onun üstüne de bi de belden düğüm attıkları renkli desen başka bir t-shirt ve üstüne de pek tabii pembe minik bir hırka atılmış' demez mi!! yuh yani bana..
ama tabii vakit çoktan geçmişti. ben bu sefer elbise yerine, tek tek parçaları aramak üzere Koton'ların yolunu yeniden tuttuğumda sezon çoktan sona yaklaşmış ve hiçbirine ulaşamamıştım :(
sadece tütünün farklı bir tipine ve puantiyeleri gri olan t-shirt'ü görmüş ama beğenmemiştim :(
ama bu kombin de aklımda kalmayı hep sürdürdü. belki bu post vesile olur ve farklı mağazalardan match edebileceğim parçalarla bu yap-boz kombini kendime yaratabilirim :)
canım arkadaşım tekrar aklına bin sağlık..zeki bestfriend'im benim...

Comments

Popular Posts