Tam aradığım makyaj fırçası..hem de organik!.. / My dream make up brush..and its even organic!

Oldu molası çantama sığacak ve çok yer kaplamayacak boyda bir anlık fırçası arar dururum. Hiç de bulamadım. Son dönemdeki organik makyaj malzemesi takıntımızdan sonra fırçamı çok değiştirmek istiyordum dediğim bir zamanda karşıma bu Eco Tools markalı fırça seti çıktı. Hem kendisi hem çantası organik ve doğa dostu olduğu kadar boyutu da tam benlik, aradığım gibi. Bu bağlamda %100 geri dönüşümlü doğa dostu olması, anti-alerjik yapısı, sap kısımlarının dahi bambu malzemesinden yapılması ve fırça çantasının materyallerinin %55 Hint keneviri, %45 kotondan oluşması ballı kaymak yapıyor resmen:)
Its been such a long time I have been looking for a make-up brush which I can also fit into my handbag easily. But I didn’t find it. In recent period when I started to use organic make up stuff so that my brushes too that brand came up. It and its case also made of organic material. And the size is my dream size. In this respect, its being %100 organic, re-use, eco friendly, anti-allergic nature, handling parts are made of bamboo; its bag is %55 Indian hemp, %45 cotton are extra benefits of it.
Ecotools Bamboo 5li Fırça Seti / Ecotools Bamboo Set of 5 Brushes
Fiyat / Price: 42,90 TL (KDV Dahil) 70,00 TL - Trendyol

Comments

  1. ççok güzelmiş canım güle güle kullan, organik olması süepr ben de bundan snra organik ürün almaya özen gösteriyorum. bugün limangoda organik çantalar vardı çok hoş kendime aldım hemen :))

    ReplyDelete
  2. aa öyle mi, bugün bakamamıştım. ben de hemen bakıyorum;) güle güle kullan sen de;)xox

    ReplyDelete

Post a Comment