Dünyadaki en güzel mutfak önlüğü.. / The most beautiful apron on earth..

Benim için bugüne kadar gördüğüm en güzel önlük. Bu kadar sevimli, bu kadar yaratıcı, tarz sahibi bir önlük daha görmedim. Üzerindeki yastık gibi olan baloncukta “gencim, güzelim, üzerim” yazıyor:) Şaka gibi resmen.. Fiyat epey pahalı, en azından benim gibi orta sosyo-ekonomik statü skalasında yer alan biri için. Ama eğer kendime ait bir evim, mutfağım olsaydı hiç düşünmez alırdım. O üzerimdeyken bol domates soslu, parmesanlı makarna yaptığımı düşünemiyorum:)
This is the most beautiful apron I have ever seen. I haven’t seen such a cute, sweetie, creative and stylish one before. The pillow style speaking balloon thing on it says “I am young, pretty and will make you suffer”:) The price whish is almost 40 dollar is a little bit high at least for people like me who is in the scale of medium socio-economic status level. But if I had my own home and kitchen, I would think a moment and would have it. I cant imagine how it would be so good to have it on me when I am cooking pasta with tomatoes sauce and parmeggiano on it:)
Kiki's Design mutfak önlüğü / Kiki's Design kitchen apron
Marka / Brand: Lazy
Fiyat / Price: 64,90 TL 72,00 TL / almost 40 dollar - Trendyol

Comments

  1. merhaba adım cezmi bu mutfak onlugunu cok begendim ve cok sevdıgım bır arkadasım yemek yapmayı cook sevıyor bu onlugu ona almak ıstıyorum ama nerde satılıyor nerde bulabılırım acaba yardım edersenız cok sevınırım..

    ReplyDelete
  2. selamlar, ben de post.u hazırlaadıgım donem esas satis yerini bulup yaziya koymak istemis ancak ulasamamistim. tasarimcinin blog.u http://www.kikisdesign.blogspot.com/. ve bazi urunleri "KARINCA" isimli dükkanda satiliyormus. belki oradan cok daha ulasabilirsiniz:( ulasirsaniz da bana da haber ederseniz cok sevinirim. ben bu arada ulasirsan tekrar haber ederim..tesekkurler..

    ReplyDelete
  3. tamam yardımın icin cok tesekkur ederım ulasmaya calısacam eger ulasabılırsem sıze de donerım...

    ReplyDelete
  4. rica ederim. keske daha cok yardim edebilseydim:( bol sans...;)

    ReplyDelete

Post a Comment