18. yüz yıl esintili zarif aksesuarlar...

Veeee eve dair objelerden sonra bu sefer de, tesadüfen karşılaştığım ve oldukça beğendiğim üç farklı aksesuarı paylaşmak istedim. İlki deli güzel bir dönem ayakkabısı. Yine beni bilen bilir, manyak bir 18. yy. hastasıyımdır. O yüzden, giyemeyecek olsam da şahsen, bence acayip güzel bir çift bu. Tam benlik. Hani giysem ilk iş gidip alırdım:)
Kapuu antoinette ayakkabı / 362,99 TL 480,00 TL - Limango
* Hepsi el yapımı ve her numaradan sadece bir adet üretilen Kapuu marka bu ayakkabının yaka kısmında dantel kullanılmış. Pembe süetten yapılmış ayakkabının tabanında ise gerçek kösele yer alıyormuş.

İkincisi ise, yine benim gibi orijinal şapka/taç delileri için çok şeker bir tasarım. Şahsen fiyongun duruşu ve boyu tam yerinde. Şu an için benim açımdan bi indirim daha yapılsa, alabilitesi çok yüksek bir parça.
Wicked siyah fiyonklu şapka / 128,00 TL 220,00 TL - Limango
** Haute couture olarak tek adet ve tamamı elişi olarak üretilmiş olan Wicked marka şapka için kullanılan malzemeler ithalmiş. Siyah keçeden yapılmış olan bu tasarım şapka, tarak yardımıyla saça sabitleniyormuş.

Üçüncüsü ise yine 18. yy. havasına sahip sarkık taşlı küpeler. Bembeyaz t-shirt ve güzel bir kot pantolon üzerinde bence kendisini öne çıkararak acayip şık bir hava verir kıyafete..
Tasch küpe / 19.90 TL 32.50 TL - Markafoni

Comments

Popular Posts