Evet ben de 30'um!..

Şaka gibi ama ben de 30'um! Hem de geçen 5 Mart'tan beri.. Ve bugün otuzlara dair süpper bir yazı okudum. Dolayısıyla blog'umda da dipnotlayarak paylaşmadan duramadım:
"herkes birgün 30 olacak gızım"; http://atgotten.blogspot.com/2010/09/herkes-birgun-30-olacak-gzm.html;03 Eylül 2010.

"İstanbul'un plakası ne? 34. Türkiye'nin gelecekte birbirinden zeki bireylerle tüm dünyayı fethetmesi için kaç çocuk doğurmalıyız? 3. Kaç yaşam şansımız var? 1. 3 ile 1'in toplamı 4. Çıkarın onu İstanbul'un plakası 34'ten. Ne kaldı? 30.. Arzu'nun dünyaya gelişinin kaçıncı yılı? 30. Bu tesadüf olamaz.
Kerameti var mı bu sene görücez ama ben çok bedbaht bir şekilde giriyorum 30'a. Yaşlılığa giriş ana sınıfı gibi bişe benim gözümde 30 çünkü. Artık çok güzel görünsem bile genç bebeler benim için "hmm kadında yaş geçmiş ama iş bitmemiş" diyecek. Abuk subuk giyinsem şimdi olmasa bile bundan birkaç sene sonra "bu kadına da orta yaş krizi geldi" denilecek. "Ohaaa 30 yaşında mısın?" diye soracak teni taze kızlar. "Aaa en fazla 27 falan gösteriyosun yaneeee" lafları hiçbişe ifade etmeyecek. Birkaç seneye çocuk doğurulmazsa tren kaçmış olacak. Zaten içine sıçtıımın 30 senesinden bi bok anlamadım bir 30 yılda böyle geçecek götüm sarkacak. Offf off. Neyse Allah sıhhatli sağlıklı bir ömür versin tabi. -Göt korkusu cümlesi bu.-
Düne kadar bugünü yok saymıştım bir de. Dün delilik geldi üstüme, 30 yaş deliliği. Naapsam diye düşündüm. Burnumu mu deldireyim, paraşütle mi atlayayım, dövme mi yaptırayım derken derken hep saçımı maviye boyamak istemişimdir "aa" dedim saçımı boyayayım.
[.....]
Şimdi saçımın önü mavi. Ben hala 30'uma giriyorum ama en azından geçen yıldan beri kafamda olan bir isteğimin gerçekleşmiş olması mutluluğunu yaşıyorum.
Bitirirken -artık çok uzadı çünkü- 30 yaş hakkında ya da hayatla ilgili birşeyler sölemek isterdim ama bu kadar büyümüş olduğumun farkında olmadığımdan üzerine de düşünmemiştim açıkçası. Bu nedenle hiç birşey diyemeyeceğim. Gittikçe daha akıllı biri olacağımı sanıyordum sadece, ama gittikçe daha aksi ve tahammülsüz oluyorum. Bu yaşıma kadar yanımda olan herkesin bir bu kadar daha yaşadıktan sonra da yanımda olmasını diliyorum bu nedenle. Onlar için bir hayli zorlu olacak çünkü.
Dileğime gelince geçen yıl doğumgünümde sağlık dilemiştim, yılı 4 kolonoskopi, 2 ameliyatla kapattım. O nedenle bir bok da dilemiyorum. Gökten kemik yağsın. Dileğim budur.
Şimdi yaşamaya devam, nasıl olsa herkesin tuttuğu kendine ve göt giren şemsiye açılıyor."

Comments