Veeeeeeee sonunda Sex and the City 2...

Her SATC kadınına ayrı bir kokteyl!.. süpper..
Veeeeeeee sonunda Sex and the City 2 filmine gidildi. Canım Goncacımla birlikte, ‘yaz’ yağmurlu bir İstanbul akşamında izledik. Bir kere en baştan söylemeliyim ki, herkesin yazdığı gibi “yok dizideki ve ilk filmdeki heyecanın bittiği, o kadar artık eğlenceli olmadığı, sürüklemediği” gibi yorumlar bence kesinlikle doğru değil. Biz çok eğlendik, keyifli vakit geçirdik. Ancak tüm bunlar bazı durumları nötralize etmeye yetmiyor. En başta sadece bir ülkede bir dinin yaşanma şekline bakarak durumu genele yaymaya dair söyleminin yersiz ve yanlış olduğunu düşünüyorum. Bana biraz zorlama gibi geldi. Sanki bugünkü duruma bu kadar denk gelmesi, o kadar da tesadüf değil gibi!! Zira, Hollywood’un her zaman için bu gibi durumlarda kullanıldığı herkesçe biliniyor.
Kelimenin tek anlamıyla SATC kadınlarının 'ağızlarının açık kaldığı an'lardan biri!!

Çölde moda şöleni..

Ayrıca, normalde NY’ta gayet şaşalı bir yaşam süren ve gerçek anlamda lüks içinde yaşayan tüm karakterlerin Abu Dabi’deki gösterişe ağzı açık bakmaları çok yapmacıktı bence. Zira oradaki söz konusu abartı zenginlik bir anlamda sadece sarayvari tarzın en göz boyayıcı şekilde dekorasyonundan başka bir şey değildi. Aynı zenginliğin modern versiyonunu zaten SATC kadınları NY’taki evlerinde yaşıyor. Buna bu kadar şaşırmaları ve etkilenmeleri yersizdi.

Bunu ben de yapabilirim kendimi, değil mi? ;)
Tüm bunların dışında giysi şovu keyifliydi. Tabii ki ben en çok Carrie’nin Aidan’la karşılaşma sahnesindeki tütülü etekli kombinasyonuna tümden bayıldım.
Aidan'la yemeğe giderken..
Bir de, yine Aidan’la akşam yemeğine giderken giydiği gece kıyafeti ve filmin en başındaki düğüne giydiği tulumu gerçekten çook iyiydi..
Carrie ve Mr.Big'in NY'taki residence'ındaki bu sehpaya bayıldımmmm..

Her ne kadar yeni evindeki daha şık olsa da ben hala Carrie'nin eski o küçük dairesindeki giysi odasını tercih ediyorum...

Ne hoş renkler değil mi?

Comments